Sammanfattning

Har haft lov nu och har satt mig själv i ett litet data förbud medans jag varit en vecka hoss hjärtat
så istället för att skriva allt jag gjort så sammanfattar jag med massa bilder :D
DETTA HAR HÄNT:

Bruduppsättning och sminkning på millan fick MVG :D Tack för att du ställde upp Eva:D

ute på långa promenader här på isen :)

Har ätit massa god påskmat och målat påskägg :D


Studentskiva i skyddsrummet som va hur kul som hällst :D:D

Och igår var jag hemma hoss Nicklas min käre bror på 25-års fest :D
Var otroligt trevligt dock lite trött nu med tanke på att vi gick från statoil 3.00 i natt iställe för att åka ända hem med taxin pga av att hjärtat skulle köpa snus :)
nä nu ska ja äta lite smörgåstårta som ja fick med i goddibag :D MUMS
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0