Vackert väder

Man blir så glad av det vackra och sköna vädrett :D
Idag har jag haft en kund i skolan jätte trevlig :) gjorde slingor på henne blev super ;)
Sen gick vi ut och åt jag Elin och Jenni på pizzan, för mig blev det en kebbab tallrik med tro de lr ej ris :P
Sen gjorde jag en klassisk uppsättning

(klassisk uppsättning)
När jag komm hem gick jag ut med vår tjocka lilla hund Mary måste få upp hennes kondition nu igen och få ner henne lite i vikt hon e ju så lat och hatar att gå ut och röra på sig, till en början men sen tycker hon det är kul att gå och nosa och "springa" lite :P

Nu sitter jag här och äter spagetti med köttfärssås som jag lagat själv. måste faktist säga att den är grymt god :P
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0