Ännu ett studiebesök

Hejhej !
Igår kväll åkte jag till Millan och färga hennes hår, testa en frisyr till mitt brud prov och blev bjuden på super god mat flygandejakob :D var mysigt med lite brännskador,skvaller och hårfärger :D

(helt underbart god mat & en enkeluppsättning på Millan med slöja)
OCH

Idag har vi varit på Lorial på färg kurs och hela förmiddagen satt vi och lyssna på en som prata om lorials alla färger och det är så mycket olika saker så de blir bara krongligt och komplicerat vilket det inte ska vara.
Men sen fick vi lunch och ja åt på tacobar igen :P mums Sen fick vi öva lite praktiskt och jag färgade Mimmi och vi testa den nya färgen Inoa som är amoniakfri men är även trekomponentfärg så var lite krongligare. och man va tvungen att typ gnugga sammanlagt typ 20 min så de va jobbit. :/
men resultatet blev bra :D

(Mimmi,såhär fin blev färgen)

Men nu ska jag fortsätta prata men prinsen i telefoon :)
och sen gå och sussa
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0