En dag på Wella

Hejhej :)

Idag var vi i klassen på Wella och hade produkt information från 9-12 var lärorikt och kul att få lite tips och sådant. nu är ju inte jag nått stort fan av Wellas färger tycker inte att de är så fina och om de e nå fina så e de typ bara en enda. men men dom har mycket trix saker som tex efter lunch så fick vi modeller att färga och då var min ofärgad mellan brun och ja andvände en serie som heter colortuch sunlights som ljusar upp max 2 steg och ser väldigt naturlig ut (solblekt). blev fint ;) var en rolig kund iafl :P haha

(wellas modell ja färga)

Sen kom jag hem slängde i mig lite mat och åkte ner till starta eget företag kursen. men dom här två timmarna lärde jag mig inget av det var bara om affärsiden och varan och sånt som inte har så mkt med mitt arbete att göra. :( var lite tråkit men får hoppas på nästa möte dåda :)
Nu har vi fått klart projektarbetet och ska åka ett tidigare tåg till skolan och skriva ut det och lämna in det så vi har det klart :) Graysanatomy var grymt bra idag :D:D det är lätt mitt favvoprog :D


(Fredrik Mäkinen min underbara pojkvän)
Vill även ägna nån rad till min underbara pojkvän som står ut med mina mens utbrott och som ställer upp för mig när jag behöver prata och om det är nått så finns han alltid där. Vill bara säga Fredrik jag älskar dig grymt mycket och du är helt underbar mot mig,Du är den bästa killen som finns och jag är så otroligt glad att du är min och stott ut med mig i mer än tre år. Min köttbullerumpa,prins,pissepu, och allt vad du är...
 Jag älskar dig!!

PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0