Fika på Handelsanställdas förbund

HejHej!
Idag ffrån 08.30-16.15 har vi (klassen) varit på handelsanställdas förbund och suttit och lyssnat hela dagen om massa saker om facket och hur man räknar ut löner, sjuklöner och provision samt massa andra saker.. var mycket lärorikt trots att jag inte kan bli med där me tanke på att jag inte kommer jobba som anställd men om jag skulle vara anställd skulle jag lätt vara medlem.

(abfhuset vi var i)
Sedan bjöd dom oss på lunch på ett mycket fint ställe blev röktlax med nån potatisröra :D MUMS
Samt fika med största bullarna ja sett :D
och nu sitter jag här helt utslagen och kollar på ncis ska strax äta lite godis
PuPu<3


Kommentarer
Postat av: nathaaaliee

haha:D fettnajs ju!

och btw jag skolkade faktiskt bara idag ;D ska gå imorgon :D

2010-03-22 @ 20:21:27
URL: http://nathalienathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0