Fredag

Hej hej :)

Idag var jag ledig från praktiken så ja sov ända till 7.30 typ:P sen ringde natta 9.00
hon-Är de okey om jag kommer förbi?
jag-Nu??
hon-Ja
jag-eh aa de kan du väll
hon-bra jag gick av bussen nu så jag kommer strax
jag-okey,planerat? haha :P

Ja sen har ja stått ut med en trött natta och de blev inte bättre när hon helt plötsligt kom på att hon ville göra naglar på direkten för hon kan inte sitta still 5min utan att bli rastlös lr vilja sova. haha ja vid 3 gick hon sen :P
men de va kul med sällskap så man inte behövde vara själv hela dagen :)
Tack för en riktig pratstund :D vi borde föra in en fika varje vecka :D

(Nattas korall/råsa naglar)

Nu har ja pricis ätit fiskbullar med mos i brist på annat och sitter och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi ska åka iväg. Dom ska till landet men släpper mig hoss hjärtat de e ändå nästan på vägen :)
nu ska jag upp å packa för dom kommer hem vilken sekund som hellst :D
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0