Hela helgen lite kort

Hejhej!

I fredags hade jag praktik klippte lugg på en, tvätta massa hår, färgade in hår och blev klippt :D super skönt att äntligen bli klippt :D sedan slutade dagen vid 17.00 och ja åkte hem och mötte hjärtat :)
och vi åt gott och kollade på let's dance finalen :D  och igår(lördag) åkte jag och hjärtat in redan vid 10:30 till stan och gick runt jag hittade efter 1.30timmas letande mina älskade brillor :D köptre även 3 par trosor och ett par militärhängslen till skivan på onsdag :) hjärtat köpte ett par super snygga chinos och ett par svarta hängslen :D och så bjöd han min på lunch ja valde tacobar :D

(Tacos och hjärtat äter)

Sen kom vi hem och då fixade jag Beckas naglar målade även Denice(Nattas lillesyrra) naglar.

(Beckas naglar)

(Denices naglar)

Sen tog jag en risk och lät hjärtat färga mitt hår :P det blev bra men tog sin lilla tid... :)

(inte ofta man får en sån mumsbit till frisör) (resultatet blev en enkel brun färg)

Sedan gick vi till Becka och Verran med familj :) satt där och fikade till 22.00 sen blev det hemdax
 och äta massa godis :D

GLÖMÄ INTE ATT STÄLLA OM KLOCKAN IDAG
nu ska vi bada sen åka iväg och kolla hur sollentuna centrum har blivit :)
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0