Kort dag och en trött jag

Hejhej

E super trött idag och har varit hela dagen :(
Vi har bara haft religion idag för naturläraren var sjuk :)
så jag,Jenni,Bella och Fanny åkte in till stan och kolla efter en sak, kan tyvär inte säga vad än.
Sen åkte Bella och Fanny hem så jag och Jenni gick genom halva stan för att leta efter brillorna jag vill ha och hitta dem fan inte nån stanst.. så här gör ja en lite efterlysning

EFTERLYSER
de så kallade töntglasögonen lr vad de heter :P
hälst svart ram antingen med ostärkt glad eller utan glas helt
Vet nån vart jag kan få tag på dom??? SKRIV DÅÅÅ


Nu ska vi äta lite vofflor :D det är ju trots allt voffeldagen idag :D:D:D
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0