Onsdag

Hejhej, Idag har varit en bra dag :)
började dagen med en fika med kära natta satt och babla i nå timme lr lite mer helt underbart att få träffas igen  och bara prata efter så lång tid.

(kaffe)                                 (Bästa Natta) :D

sedan for jag iväg till skolan och hade en kund klipp och färg, jätte trevlig faktist även fast hon kanske inte han att prata så mkt för att ja prata hela tiden kom jag på efter, tror hon hade trevligt hon med :P hon blev iafl nöjd och boka en ny tid hoss mig :) e super bra för våran salong "Topcut" som vi döpt den. (kursen innehåller att man ska ha en egen liten salong i grupp och tävla om kunder) sen kom jag hem och försökte plugga lite och det gick absolut inte bra får inte in nått i huvet förutom att linné levde 1708-1778 om äns de e rätt :S

Och nydligen gick jag och viki en liten promenad till statoil och skulle ta ut pengar så hon kunde köpa en biljett av mig men där som i centrum kunde man bara ta ut 500 lappar :/ så de får bli imorgon ist..
Jag har iafl lagt in pengar nu för alla biljetter bara hoppas att de kom in på rätt konto :)
Strax börjar Greys anatomy som ja måste se me tanke på att ja missa sesongsstarten förra veckan.

Ville bara säga att jag saknar min prins <3
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0