Söndag

Hejhej:)
Nu har jag inte skrivit på två dagar har inte orkat sitta vid datan men i fredags hade jag praktik och då gjorde jag folieslingor och färga in håret på Veronica (ägaren av salongen) blev tufft :) sedan åkte jag hem och samåkte med mamma och pappa till hjärtat

(fin solnedgång på vägen till sala)
 och där tog vi de lugnt och kolla på lets danse såklart :D
och i lördags gjorde vi inte så mkt heller va ute på 1½ timmes promenad som hjärtat lura mig skulle ta 40 minuter men men så var det absolut inte.. men det var skönt att komma ut en sväng :)

(chocko)
sen var det melodifestivalen :D jippi, äntligen finalen :D synd att de inte va rätt låt som van då men men :/
Har även gjort klart vantar till mig och hjärtat :P


Och idag har jag inte gjort mkt åkt hem från hjärtat, ätit kebbabtallrik, tagit det lugnt och nu ska ja kolla på blåsningen med mina kära föreldrar och äta fruktsallad lr som ja omedvetet säger enligt mamma fruktasalad *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0