Söndag

Hejhej :)
I helgen va ja hoss hjärtat och tog han om hundarna.. och hade de mys :) kollade på tv och åt gott..
Helt underbart väder igår (lördag) verkligen vår och sen idag snö storm? :S helt sjukt.. så jobbit vill ju ha sommar


Och i fredags när ja kom till fredrik hitta vi myror i hans rum så på lördagen blev det en hel städning med skurning och allt och myrgift i varje hörn :) så nu är dom förhoppningsvis borta. men mitt under städningen så kom hjärtat med en ide att han ville måla om trappan för den va så ful tyckte han :P
han- ska vi måla om trappan vit och svart?
jag- men tror du vi får de?
han -jag vet inte
jag -men ring och fråga först då
han -Nej då kanske dom säger nej ju, vi gör de bara nu.
Så vi hitta vit alltiallo färg och lite svart hammarlack :P så vi satte igång och måla och sen kom vi på att vi inte kunde gå ner nått så vi fick gå utevägen genom garage om vi skulle ner, så jag å hjärtat sov uppe i svärmors rum :P mys.. men de blev riktigt fint. men make overn är inte klar än de ska upp svart/vita tavlor på väggen och lite lister :) men en bra bit på vägen är vi nu iafl :D
Svärmor kom nydligen hem och fick höra av hjärtat att hon blev jätte glad och tyckte de va jätte snyggt :D

(före och efter )

Och idag så hade vi lite klipp stund innan ja åkte så ja klippte Anders och Rasse blev bra tycker ja :)
sen kom ja hem och då åt ja en kebbab rulle från lindas pizzeria :D mums
nu sitter ja här och äter godis och kollar på ballar av stål :D
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0