Tisdag

HejHej
Idag har det varit en seg dag först svenska då vi kolla på en film om selma lagerlöwf och sedan estetiskverksamhet som jag bara satt av tiden på för ja var klar med både slöjan och kronan :) så de blir prov om två veckor på bruduppsättning +brudsminkning, får väll se hur de går har typ glömt bort allt från sminkningen vi gjorde för ett halvår sen typ. aja nu har vi lite smått panik vi har kommit på att lärarna ska ha middagsbiljett och att det är vi som ska bjuda dem. så vi tog fram klasskassan som vi lyckas skramla ihopp och hitta hela 240 kr :O haha ett skämt men inte nog med de några av oss hade sprarat läskburkar som man druckit i skolan och de gick jag och Jenni och pana idag undra vad folk tyckte men men skit i de :P vi fick afl 47.50 av dem :P så de blir typ bara 40kr var vi i klassen måste lägga ut så de va ju skönt:P

(Jenni med sin livsparpeng) :P
Så nu kollar jag på 2½men och äter lite frukt(a)salad :D mums

(min,mamma &papas mumsmums)

PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0