Tisdag

 Hej hej , Jag skrev inte igår för att jag helt enkelt inte orkade. Kom till skolan vid 9 eftersom att vårat studie besök på  Loreal vart inställt så vi komm till skolan och fick kolla på sex and the city the movie :D så jävla bra den var. och sen satt vi och planera för kommande frisör kursen som innebär att ha en salong tis med några och marknadsföra den och sköta kunderna och sådant. super kul :D
sedan åkte ja hem och drog med päronen en sväng till ö&b för att kolla på lite saker till student skivan. men fans ej nått :( så de blir att leta vidare.

Idag har ja varit i skolan och inte gjort nått speciellt sytt klart min slöja.
sedan var jag och fixa mina naglar så nu e jag fattig men men ska väll måla på nått fint lack sen.
och så fick ja mina efter längtade diplom :D:D

(mina diplom) :D
idag har ja suttit och frossat i massa mums julmust har äntligen kommit :D:D:D

(chips,kaka och julmust) :D

men så var det de där jävla biljetterna som man ska sälja blir ba massa problem hela tiden skulle ha börjat i tid med att sälja dom me tanke på hur sega folk är och blir ireterad på folk som säger att de ska komma och sedan inte svarar lr nått blä på dom
PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0