Torsdag

Hejhej
Igår fick vi våra efterlängtade studentmössor :D:D:D:D hade ju beställt ett peket så fick en vattenfast penna och ett glas med mitt namn graverat :D super fina mössan var tyvär lite liten så den sitter lite tajt men de va iafl inge fel på den.. en fick en tom kartong och en fick utan text på :/ så jag e glad :D


sedan gick jag på starta eget kurs och fick lära mig hur man fyller i anmälan till skatteverket så otroligt mkt att tänka på. men tur att man kan få lite hjälp med sådant. även fast jag inte riktigt förstog allt men fick en humm om ungefär så ska väll snart fylla i och skicka in.

Idag har ja varit i skolan och haft religionprov på Judendommen hoppas på ett G iafl :)
Sedan lite natur och sen åkte jag och Jenni till stan och kollade på lite saker att ha på skivan så jävla svårt asså.
svävar fortfarande i ovishet.

imorgon e ja ledig, så då ska ja åka till hjärtat...nä nu ska ja äta fruktasalad och kolla på 2½men :D:D:D:D PuPu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0